Hoeveel seizoenkaarten kun je per persoon kopen?
Er geldt géén limiet op het aantal seizoenkaarten per persoon.
Ontvang ik een tegemoetkoming indien er één, of meerdere wedstrijden gedurende het seizoen 2020-2021 vanwege het coronavirus zonder publiek worden afgewerkt?
Indien er gedurende het seizoen 2020-2021 vanwege het coronavirus wedstrijden worden afgewerkt zonder publiek, dan ontvang je hiervoor géén tegemoetkoming. Roda JC heeft de prijzen van de seizoenkaarten dusdanig afgeprijsd; mede omdat het op dit moment
onzeker is of de eerste competitieduels met toeschouwers kunnen worden afgewerkt.
Kan ik tijdens het verlengen/bestellen van mijn seizoenkaart ook een donatie doen aan de club?
Ja, dat kan. Je kan in het winkelmandje een donatie doen aan de club. Selecteer je bedrag en klik op 'donatie toevoegen' en vervolgens op 'ga door naar betaling.
Ontvang ik een seizoenkaartbrief?
Vanaf het seizoen 2020-2021 ontvang je
géén seizoenkaartbrief meer. Alle informatie over jouw seizoenkaart(en) ontvang je vanaf nu per e-mail. Is je mailadres veranderd? Stuur dan een e-mail naar
account@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer.
Ik verlengde voorheen automatisch (via een incasso) mijn seizoenkaart(en). Kan dit komend seizoen weer?
Ja, dat kan. Betaalde je jouw seizoenkaart(en) het afgelopen seizoen middels automatische incasso? Dan hoef je nu niets te doen. Jouw seizoenkaart wordt automatisch verlengd. Indien je het afgelopen seizoen in één termijn betaalde, wordt je seizoenkaart automatisch
afgeschreven op 07-07-2020. Betaalde je in 3 termijnen? Dan wordt jouw seizoenkaart afgeschreven op 07-07-2020, 07-08-2020 en 07-09-2020.
Kan ik ook nieuwe seizoenkaarten via een automatische incasso betalen?
Nee, dat gaat niet. Er worden geen nieuwe SEPA-formulieren meer verstrekt. Je kunt je seizoenkaart online of in de Fanshop betalen.
Ik wil mijn tribuneplaats wijzigen. Kan dit?
Ja, dat kan. Je kunt in de Fanshop je tribuneplaats laten wijzigen. Let op: vanwege het nog heersende Coronavirus is de Fanshop iedere woensdag en vrijdag van 12.00 tot 18.00 uur geopend. Indien je dit laat wijzigen voor de start van het seizoen, is
het gratis. Wanneer je gedurende het seizoen je seizoenkaart wilt wijzigen, wordt €6,- in rekening gebracht.
Ik ben op het moment van bestellen 4 jaar, maar word binnenkort 5 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je kiest altijd het prijstype voor de leeftijd dat je op het moment van het bestellen bent. Ben je vandaag 4 jaar? Dan kies je het prijstype 0 t/m 4 jaar.
Ik ben op het moment van bestellen 12 jaar, maar word binnenkort 13 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je kiest altijd het prijstype voor de leeftijd dat je op het moment van het bestellen bent. Ben je vandaag 12 jaar? Dan kies je het prijstype 5 t/m 12 jaar.
Ik ben op het moment van bestellen 17 jaar, maar word binnenkort 18 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je kiest altijd het prijstype voor de leeftijd dat je op het moment van het bestellen bent. Ben je vandaag 17 jaar? Dan kies je het prijstype 13 t/m 17 jaar.
Ik ben op het moment van bestellen 69 jaar, maar word binnenkort 70 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je kiest altijd het prijstype voor de leeftijd dat je op het moment van het bestellen bent. Ben je vandaag 69 jaar? Dan kies je het prijstype 18 t/m 69 jaar.
Ik ben op het moment van bestellen 70 jaar, maar word binnenkort 71 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je kiest altijd het prijstype voor de leeftijd dat je op het moment van het bestellen bent. Ben je vandaag 70 jaar? Dan kies je het prijstype 70+.
Kan ik een parkeerkaart kopen bij mijn seizoenkaart?
Het is niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen bij een seizoenkaart.
Wat gebeurt met mijn opgebouwde loyaliteitskorting?
De loyaliteitskortingsregeling, die vorig seizoen door Roda JC werd geïntroduceerd, komt te vervallen. Roda JC heeft de prijzen van de seizoenkaarten dusdanig verlaagd dat een loyaliteitskorting irrelevant wordt.
Hoe kan ik de FSI korting verzilveren?
Wanneer je de reductie hebt aangevraagd, ontvang je via het portaal van de stichting FSI een kortingscode. Deze code dien je in te voeren in het winkelmanje bij het online bestellen van de seizoenkaart. De korting wordt vervolgens direct verrekend.
Kan ik ook een seizoenkaart verlengen/bestellen in de Fanshop?
Uiteraard is het mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen / een nieuwe seizoenkaart te kopen in de Fanshop. Let op: vanwege het nog steeds heersende Coronavirus is de Fanshop iedere woensdag en vrijdag van 12.00 tot 18.00 uur geopend.
Mijn seizoenkaart is kwijt of gestolen. Wat doe ik nu?
Je krijgt geheel gratis een nieuwe seizoenkaart van Roda JC. Je kunt dit telefonisch kenbaar maken via 045 631 7000 of een e-mail sturen naar
ticketing@rodajc.nl.
Moet ik mijn seizoenkaart opzeggen als ik niet wil verlengen?
Indien je jouw seizoenkaart niet wilt verlengen, kan je een e-mail sturen naar
ticketing@rodajc.nl.
Ik weet mijn inloggegevens niet? Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail naar
account@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer (deze begint met 11 of 93 en staat op de achterzijde van uw seizoen/clubkaart). Je ontvangt binnen drie
werkdagen een e-mail van Roda JC met daarin het antwoord op je vraag/vragen.
Heb ik met mijn seizoenkaart gratis toegang tot vriendschappelijke wedstrijden, bekerwedstrijden en de Play-Offs?
Met je seizoenkaart heb je geen automatische toegang tot deze duels. Dit wordt per wedstrijd (vriendschappelijk, Play-Offs en TOTO KNVB Bekerduels) bekeken.
Ik wil mijn seizoenkaart retourneren, kan dit?
Conform Algemene Voorwaarden KNVB is het niet mogelijk om een seizoenkaart na aankoop te retourneren.
Ik wil een seizoenkaart voor een kind van 0-4 jaar oud bestellen. Wat moet ik doen?
Uiteraard kun je voor jouw zoontje, dochtertje, neefje of nichtje een gratis seizoenkaart bestellen. Let op: dit is uitsluitend geldig voor kinderen die op het moment van bestellen 4 jaar of jonger zijn. Deze seizoenkaart is enkel en
alleen te bestellen in de Fanshop van Roda JC op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.
Hulp nodig? Bel naar 045-6317000 of mail naar info@rodajc.nl
Ik heb mijn seizoenkaart online besteld en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM. Controleer eerst je SPAM-inbox. Nog steeds geen e-mail? Stuur dan een mail naar
ticketing@rodajc.nl met de volgende gegevens: voor-en achternaam en relatienummer.
Waar kan ik terrecht met vragen over (het verlengen/bestellen van) mijn seizoenkaart(en)?