Hoeveel seizoenkaarten kun je per persoon kopen?
Per persoon kun je één seizoenkaart kopen.
Ontvang ik een seizoenkaartbrief?
Alle informatie over jouw seizoenkaart(en) ontvang je per e-mail. Is je mailadres veranderd? Stuur dan een e-mail naar
ticketing@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer.
Ik verlengde voorheen automatisch (via een incasso) mijn seizoenkaart(en). Kan dit komend seizoen weer?
Ja, dat kan. Betaalde je jouw seizoenkaart(en) het afgelopen seizoen middels automatische incasso? Dan heb je op 5 mei 2023 een e-mail met informatie gehad. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar
ticketing@rodajc.nl
Kan ik ook nieuwe seizoenkaarten via een automatische incasso betalen?
Het is mogelijk om je seizoenkaart in 1, 2, of 3 termijnen te betalen via automatische incasso.
Ik wil mijn tribuneplaats wijzigen. Kan dit?
Ja, dat kan. Tijdens het verlengen van de seizoenkaart in de ticketshop kun je van tribuneplaats veranderen. Daarnaast kun je bij het buitenloket je tribuneplaats laten wijzigen. Indien je dit laat wijzigen voor de start van het seizoen, is het gratis. Wanneer je gedurende het
seizoen je seizoenkaart wilt wijzigen, wordt €10,- in rekening gebracht.
Ik heb een mindervalide pas en wil een seizoenkaart bestellen voor het mindervalideplatform. Wat moet ik nu doen?
Ik wil graag mijn seizoenkaart verlengen, behoud ik nu mijn pasje van afgelopen seizoen?
Als je ervoor kiest om je seizoenkaart te verlengen, blijft je pasje gewoon geldig. Mocht je ervoor kiezen om een nieuwe plek in het stadion te kiezen, dan krijg je een nieuw pasje.
Ik wil een seizoenkaart voor een kind van 0-4 jaar oud bestellen. Wat moet ik doen?
Uiteraard kun je voor jouw zoontje, dochtertje, neefje of nichtje een gratis seizoenkaart bestellen. Let op: dit is uitsluitend geldig voor kinderen die op het moment van bestellen 4 jaar of jonger zijn. Deze seizoenkaart is enkel en
alleen te
bestellen bij het buitenloket (gelegen links naast de hoofdingang) op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.
Ik ben op het moment van bestellen 4 jaar, maar word binnenkort 5 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 4 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de
prijscategorie
0 t/m 4 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 12 jaar, maar word binnenkort 13 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 12 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de
prijscategorie
5 t/m 12 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 17 jaar, maar word binnenkort 18 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 17 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de
prijscategorie
13 t/m 17 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 69 jaar, maar word binnenkort 70 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 69 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de
prijscategorie
18 t/m 69 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 70 jaar, maar word binnenkort 71 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 70 jaar of ouder op 01-07-2023 dan word je in de
prijscategorie
70+ gezet.
Kan ik een parkeerkaart kopen bij mijn seizoenkaart?
Het is niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen bij een seizoenkaart.
Hoe kan ik de FSI korting verzilveren?
Wanneer je de reductie hebt aangevraagd, ontvang je via het portaal van de stichting FSI een kortingscode. Deze code dien je in te voeren in het winkelmandje bij het online bestellen van de seizoenkaart. De korting wordt vervolgens direct verrekend.
Kan ik ook een seizoenkaart verlengen/bestellen bij het Parkstad Limburg Stadion?
Uiteraard is het mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen / een nieuwe seizoenkaart te kopen bij het Parkstad Limburg Stadion.
Mijn seizoenkaart is kwijt of gestolen. Wat doe ik nu?
Stuur een mail naar
ticketing@rodajc.nl. Wij blokkeren dan je oude pas en maken een nieuwe pas voor je aan. Voor het aanvragen van een nieuwe pas wordt €10,- in rekening gebracht.
Moet ik mijn seizoenkaart opzeggen als ik niet wil verlengen?
Indien je jouw seizoenkaart niet wilt verlengen, kan je een e-mail sturen naar
ticketing@rodajc.nl.
Ik weet mijn inloggegevens niet? Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail naar
ticketing@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer (deze begint met K0 en staat op de achterzijde van uw seizoenkaart). Je ontvangt binnen drie werkdagen een e-
mail
van Roda JC met daarin het antwoord op je vraag/vragen.
Heb ik met mijn seizoenkaart gratis toegang tot vriendschappelijke wedstrijden, bekerwedstrijden en de Play-Offs?
Met je seizoenkaart heb je geen automatische toegang tot deze duels. Dit wordt per wedstrijd (vriendschappelijk, Play-Offs en TOTO KNVB Bekerduels) bekeken.
Ik wil mijn seizoenkaart retourneren, kan dit?
Conform Algemene Voorwaarden KNVB is het niet mogelijk om een seizoenkaart na aankoop te retourneren. Hulp nodig? Bel naar 045-6317000 of mail naar
info@rodajc.nl
Ik heb mijn seizoenkaart online besteld en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM. Controleer eerst je SPAM-inbox. Nog steeds geen e-mail? Stuur dan een mail naar
ticketing@rodajc.nl met de volgende gegevens: voor-en achternaam en relatienummer.
Waar kan ik terecht met vragen over (het verlengen/bestellen van) mijn seizoenkaart(en)?
Telefonisch: 045-631 7000. Vragen over je online ticketingaccount? Mail dan naar:
ticketing@rodajc.nl