SEIZOENKAART 23-24

Onze huidige positie op de ranglijst is niet in lijn met onze sportieve ambitie. Dat weten we als geen ander. Maar wat de ontknoping van de competitie ook brengt, een ding is zeker: ook volgend seizoen blijven onze ambities overeind staan. Ook dan gaan we de strijd aan voor een top-5 positie, met jouw steun en die van alle mede-Koempels. Hieronder vind je alle nodige informatie voor het verlengen of bestellen van een seizoenkaart 23-24.


VERLENGEN

Je kunt vanaf nu je seizoenkaart(en) verlengen of bestellen door in te loggen op de Roda JC Ticketshop. De prijs van een seizoenkaart voor volwassenen is met €1,- per wedstrijd (20 euro totaal) gestegen. Dit is gebaseerd op hogere lasten, inflatie en de noodzaak om een spelersbudget te creëren dat past bij onze ambities. Voordelen als de 10 procent korting in de Fanshop, exclusieve supportersavonden, korting bij bekerwedstrijden en Play-Offs blijven natuurlijk behouden.

EXTRA VOORDEEL
Naast bovenstaande voordelen, ontvang je als seizoenkaarthouder 23-24 ook een fysiek boekje met daarin voor minimaal €175,- aan kortingsbonnen bij partners van Roda JC. Je krijgt korting bij onder andere: GaiaZoo, Albert Heijn XL, VUE Kerkrade, Carwash Heerlen, Gamestate Kerkrade, Glowgolf Kerkrade, Restaurant Vijlerhof, Eetcafé De Remise, Strictly For Men, Brand Bier, Berden Mode, Jumpsquare, Decathlon, Thermea 2000, PowerArea Vaals en nog veel meer!



Op deze manier willen we dat een seizoenkaart nog meer waarde heeft voor onze trouwe achterban, ook buiten het voetbal. Dit sluit perfect aan bij onze belofte uit het ambitieplan: 'Elke dag van waarde zijn voor de regio.'

ONLINE VERLENGEN

1. Ga naar rodajc.nl/seizoenkaart;
2. Klik onder 'seizoenkaart 2023-2024' op 'bestellen';
3. Log in met je bestaande gegevens of maak een nieuw account aan;
4. Controleer of het groene bolletje is ingeschakeld;
5. Accepteer de voorwaarden en reken je seizoenkaart af;
6. Top! Je seizoenkaart is verlengd!

Kom je er toch niet helemaal uit? Klik dan hier voor een handig stappenplan!
Klik hier voor de prijslijst.

Let op: per persoon is het mogelijk om één seizoenkaart aan te schaffen.

Wil je liever met een medewerker van Roda JC een plekje in het stadion uitkiezen? Je kan iedere werkdag tussen 08.30 en 12.30 uur langskomen bij het Buitenloket Ticketing, links naast de hoofdingang van het Parkstad Limburg Stadion. Onze medewerkers staan voor je klaar!

VERPLAATSEN
Wil jij jouw seizoenkaart verlengen, maar wel op een andere plek in het stadion? Dat kan! Bij het bestellen kun je heel eenvoudig je gereserveerde plaats in het stadion vervangen door een nieuw te kiezen plek. Zet hiervoor wel even het vinkje op je gereserveerde plek op ‘uit‘. Klik hier voor een stappenplan.

CONTACT AFDELING TICKETING

Mocht je vragen hebben over het verlengen/bestellen van je seizoenkaart of ondervind je hinder bij het bestelproces? Neem dan contact op met de afdeling Ticketing via ticketing@rodajc.nl of telefonisch via 045-631-7000.

FAQ

Hieronder vind je de antwoorden op enkele veelgestelde vragen.

Hoeveel seizoenkaarten kun je per persoon kopen?
Per persoon kun je één seizoenkaart kopen.
Ontvang ik een seizoenkaartbrief?
Alle informatie over jouw seizoenkaart(en) ontvang je per e-mail. Is je mailadres veranderd? Stuur dan een e-mail naar ticketing@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer.
Ik verlengde voorheen automatisch (via een incasso) mijn seizoenkaart(en). Kan dit komend seizoen weer?
Ja, dat kan. Betaalde je jouw seizoenkaart(en) het afgelopen seizoen middels automatische incasso? Dan heb je op 5 mei 2023 een e-mail met informatie gehad. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar ticketing@rodajc.nl
Kan ik ook nieuwe seizoenkaarten via een automatische incasso betalen?
Het is mogelijk om je seizoenkaart in 1, 2, of 3 termijnen te betalen via automatische incasso.
Ik wil mijn tribuneplaats wijzigen. Kan dit?
Ja, dat kan. Tijdens het verlengen van de seizoenkaart in de ticketshop kun je van tribuneplaats veranderen. Daarnaast kun je bij het buitenloket je tribuneplaats laten wijzigen. Indien je dit laat wijzigen voor de start van het seizoen, is het gratis. Wanneer je gedurende het seizoen je seizoenkaart wilt wijzigen, wordt €10,- in rekening gebracht.
Ik heb een mindervalide pas en wil een seizoenkaart bestellen voor het mindervalideplatform. Wat moet ik nu doen?
Stuur een mail naar ticketing@rodajc.nl. We zullen jouw bestelling handmatig in orde maken.
Ik wil graag mijn seizoenkaart verlengen, behoud ik nu mijn pasje van afgelopen seizoen?
Als je ervoor kiest om je seizoenkaart te verlengen, blijft je pasje gewoon geldig. Mocht je ervoor kiezen om een nieuwe plek in het stadion te kiezen, dan krijg je een nieuw pasje.
Ik wil een seizoenkaart voor een kind van 0-4 jaar oud bestellen. Wat moet ik doen?
Uiteraard kun je voor jouw zoontje, dochtertje, neefje of nichtje een gratis seizoenkaart bestellen. Let op: dit is uitsluitend geldig voor kinderen die op het moment van bestellen 4 jaar of jonger zijn. Deze seizoenkaart is enkel en alleen te bestellen bij het buitenloket (gelegen links naast de hoofdingang) op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.
Ik ben op het moment van bestellen 4 jaar, maar word binnenkort 5 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 4 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de prijscategorie 0 t/m 4 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 12 jaar, maar word binnenkort 13 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 12 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de prijscategorie 5 t/m 12 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 17 jaar, maar word binnenkort 18 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 17 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de prijscategorie 13 t/m 17 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 69 jaar, maar word binnenkort 70 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 69 jaar of jonger op 01-07-2023 dan word je in de prijscategorie 18 t/m 69 jaar gezet.
Ik ben op het moment van bestellen 70 jaar, maar word binnenkort 71 jaar. Welk prijstype moet ik kiezen?
Je leeftijdscategorie wordt door ons ticketingsysteem automatisch bepaald bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Het meetpunt voor het aanschaffen van de nieuwe seizoenkaart ligt op 01-07-2023. Ben je dus 70 jaar of ouder op 01-07-2023 dan word je in de prijscategorie 70+ gezet.
Kan ik een parkeerkaart kopen bij mijn seizoenkaart?
Het is niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen bij een seizoenkaart.
Hoe kan ik de FSI korting verzilveren?
Wanneer je de reductie hebt aangevraagd, ontvang je via het portaal van de stichting FSI een kortingscode. Deze code dien je in te voeren in het winkelmandje bij het online bestellen van de seizoenkaart. De korting wordt vervolgens direct verrekend.
Kan ik ook een seizoenkaart verlengen/bestellen bij het Parkstad Limburg Stadion?
Uiteraard is het mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen / een nieuwe seizoenkaart te kopen bij het Parkstad Limburg Stadion.
Mijn seizoenkaart is kwijt of gestolen. Wat doe ik nu?
Stuur een mail naar ticketing@rodajc.nl. Wij blokkeren dan je oude pas en maken een nieuwe pas voor je aan. Voor het aanvragen van een nieuwe pas wordt €10,- in rekening gebracht.
Moet ik mijn seizoenkaart opzeggen als ik niet wil verlengen?
Indien je jouw seizoenkaart niet wilt verlengen, kan je een e-mail sturen naar ticketing@rodajc.nl.
Ik weet mijn inloggegevens niet? Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail naar ticketing@rodajc.nl en vermeld daarin jouw relatienummer (deze begint met K0 en staat op de achterzijde van uw seizoenkaart). Je ontvangt binnen drie werkdagen een e- mail van Roda JC met daarin het antwoord op je vraag/vragen.
Heb ik met mijn seizoenkaart gratis toegang tot vriendschappelijke wedstrijden, bekerwedstrijden en de Play-Offs?
Met je seizoenkaart heb je geen automatische toegang tot deze duels. Dit wordt per wedstrijd (vriendschappelijk, Play-Offs en TOTO KNVB Bekerduels) bekeken.
Ik wil mijn seizoenkaart retourneren, kan dit?
Conform Algemene Voorwaarden KNVB is het niet mogelijk om een seizoenkaart na aankoop te retourneren. Hulp nodig? Bel naar 045-6317000 of mail naar info@rodajc.nl
Ik heb mijn seizoenkaart online besteld en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM. Controleer eerst je SPAM-inbox. Nog steeds geen e-mail? Stuur dan een mail naar ticketing@rodajc.nl met de volgende gegevens: voor-en achternaam en relatienummer.
Waar kan ik terecht met vragen over (het verlengen/bestellen van) mijn seizoenkaart(en)?
Telefonisch: 045-631 7000. Vragen over je online ticketingaccount? Mail dan naar: ticketing@rodajc.nl
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Meer informatie over wat cookies zijn, welke cookies op onze website worden gebruikt en wat ze bijhouden is beschikbaar in het onderdeel cookies van ons privacy statement
Alle cookies toestaan Alleen noodzakelijke cookies